Jak rezerwować

SPOSOBY REZERWACJI I PŁATNOŚCI

I ETAP - REZERWACJA

Jak i gdzie zarezerwować:

- w naszej siedzibie - ul. Św. Jakuba 21, 87-100 Toruń w godz. 10.00-17.00 od poniedziałku do piątku.

- on line poprzez naszą stronę internetową 24H - znajdź na naszej stronie ofertę, która Cię interesuje, kliknij REZERWACJA, dalej system poprowadzi Cię sam. Po otrzymaniu rezerwacji, w ciągu 24 godzin roboczych otrzymasz potwierdzenie z umową do podpisu. Na tej postawie należy dokonać wpłaty wymaganej umową, brak terminowej wpłaty oznaczać będzie Waszą rezygnację i tym samym rezerwacja wstępna zostanie anulowana.

- e-mailem - wysyłając zgłoszenie na adres oferty@wwtravel.pl z podaniem informacji:
• termin wczasów,
• nazwa i typ obiektu,
• ilość osób,
• dane osoby zamawiającej (adres, data urodzenia, nr telefonu),
• ewentualne uwagi.

- telefonicznie - 56 655 07 90 - podczas rozmowy ustalimy dalsze kroki rezerwacji.

II ETAP - POTWIERDZENIE

Do potwierdzenia rezerwacji potrzebna jest podpisana umowa przez klienta oraz potwierdzenie wpłaty zaliczki lub całości.
Każda rezerwacja potwierdzana jest przez w ciągu 24 godz. W przypadku ofert "na zapytanie" - w ciągu 48 godz.

III ETAP - PŁATNOŚCI

Płatności należy dokonać zgodnie z informacjami podanymi na umowie lub w wiadomości email.

IV ETAP - dokumenty podróży

1. Po otrzymaniu umowy należy uzupełnić wszystkie wymagane dane na umowie, podpisać ją i odesłać do nas pocztą w ciągu 7 dni od otrzymania umowy.
2. Prosimy pamiętać, że przed dokonaniem rezerwacji należy zapoznać się z opisem oferty, Warunkami Uczestnictwa, Warunkami Ubezpieczenia.
3. Zalecamy doubezpieczenie się (na życzenie) od kosztów rezygnacji (RG). Jeżeli zażyczycie Państwo sobie dokonać zakupu takiego ubezpieczenia za naszym pośrednictwem - należy to zgłosić przy rezerwacji imprezy (przed dokonaniem wpłaty). Koszt takiego ubezpieczenia zostanie doliczony do wartości umowy.
4. Po otrzymaniu pełnej wpłaty (100%) za rezerwację - otrzymasz dokumenty podróży. Dokumenty podróży są przygotowywane od 14 do 2 dni przed wyjazdem/wylotem. Możemy je wysłać mailem, pocztą lub przygotować do odbioru osobistego w naszym biurze.

FAKTURY

Na Państwa życzenie wysyłamy prośbę do organizatora o fakturę „procedura marży dla biur podróży” za dokonaną rezerwację. Jeżeli życzycie sobie ją otrzymać - prosimy zaznaczyć to przy rezerwacji lub powiadomić nas najpóźniej przed wyjazdem mailem. Faktury wysyłane są po powrocie z wyjazdu.